به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان رضوی،تور نمایش انیمیشن واقعیت افزوده «VRسقا» در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش مشهد فوری، انیمیشن واقعیت افزوده سقا از تولیدات نرم افزاری سازمان فضای مجازی سراج است که سفری به هزار و چهارصد سال پیش را فراهم می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، قدم در نخلستان های اطراف فرات نهاده و شاهد ایثارگری حضرت عباس(ع) باشیم.

پروژه وی آر سقا، تلاش می کند تا گوشه ای از رشادت های حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در برابر هزاران سرباز سپاه کفر نمایش دهد.

گفتنی است به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان رضوی، تور نمایش انیمیشن واقعیت مجازی وی آر سقا در ایام ماه محرم در مشهد مقدس برگزار شد و در مکان هایی اعم از مساجد حاشیه شهر مشهد مقدس، آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس واقع در پارک ملت و هیئت های عزاداری این انیمیشن نرم افزاری واقعیت مجازی به نمایش گذاشته شد.

لازم به ذکر است، نرم افزار وی آر سقا به لحاظ تاثیرگذاری رشادت های حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا به گونه ای ساخته شده است که بعد از مشاهده آن انسان خود را در آن محیط واقعا تصور می کند، لذا این موضوع از واکنش های بازدیدکنندگان هنگام استفاده از عینک های وی آر نیز به خوبی آشکار است که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

علاقمندان برای تماشای انیمیشن واقعیت افزوده «VRسقا» به سایت http://www.vrsagha.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.